free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

ponedjeljak, 08.09.2014.

'SPIG' FACEBOOK DELUXE EDITION (part 3)

Prije nego uronimo u hladnu svježinu najnovije epizode jednostavno moram spomenuti jednu crticu koja me veseli već dva tjedna.
Znači, moj mali (5) i ja sjedimo u autu. Baba nešto čeprče po vrtu i čekamo moju gospođu. Mali je nervozan.
- Tata, kreni!
- Molim?
- Tata, a kreni više!
- Neću!
- A zašto?
- Smiri se!
- A kreni više!
- Neću!
- A zašto?
- Čekamo mamu!
(zbunjen pogled)
- A zašto?
- A zašto, a zašto, za babino brašno, eto zašto!
Mali spušta prozorsko staklo i vikne:
- Baaaaboooooo!
Baba se okrene:
- Šta je dragi?
- A šta mi čekamo mamu za tvoje brašno?
- Ko? Šta? Di? Kome? Kakvo brašno ......

Dobrodošli u novu epizodu 'SPIG' - a!

Nedavno sam uključio lap top ne bi li se malo opustio uz članke Novog svjetskog poretka i Na rubu znanosti (već neko vrijeme nisu najavili smak svijeta pa se sve nešto plašim da se možda nije već dogodio) no umjesto pristupa Facebook sadržajima dočekala me rečenica ispisana na tečnom engleskom - Sorry, this page .... bla ... bla ... kurcšlus happened ... bla ... bla ....
I kad onda ja kažem da više vrijedi jedna požutjela stranica iz bilo koje knjige od svih interneta ovog svijeta mlađi od 30 mi redovito kažu da sam star, isprđen, da nemam pojma ....
Jebo Vas internet, djeco!

No, budući da ne vrijedi piliti granu na kojoj sjediš i budući da dotično sredstvo koristim kao objekt besramne samopromocije ublažit ćemo retoriku i sa vlastitog facebook profila ukrasti novu pregršt svega i svačega.
Facebook je varljiv i non stop na udaru onih i ovih, a Blog.hr predstavlja prijetnju kao ona baba što sam je jednom pokupio jer se jadna vraćala iz polja i smočila ju je sirotu kiša. Bila je mokra kao ...... i toliko puta mi je sirota rekla da me Bog blagoslovi da mi je skoro postalo neugodno.
Za one koji ne znaju što slijedi saznat će brzo, a svim onima koji su u startu zakolutali očima poželio bih iskrenu sućut i preporučio da se načas ustanu, kratkim koracima krenu prema prozoru te se bace kroz isti.
Kako to već na SFDE - u biva pojedine objave će biti obogaćene mojim umobolnim komentarima kojima sam u prošlom izdanju nadjenuo vrlo duhovit naziv K.U.R.V.E. (Komentari u relanom vremenu)

SFDE (part 3)

SVIBANJ

07.05.2014.
'SPIG' - ov ENIGMATSKI KUTAK
Nije teško, samo se treba malo skoncetrirati.



K.U.R.V.E.
Vrijedilo bi napomenuti da sam dobru minutu vrljao pogledom po stablima i oblacima

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

10.05.2014.
KLIK - Jutarnji - KLIK - Slobodna - KLIK - 24 sata - KLIK - Večernji - KLIK - Facebook ....



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

14.05.2014.
Today is the first day of the rest of your life.
Lester Burnham
AMERICAN BEAUTY



K.U.R.V.E
Jedan od rijetkih filmova koji sam pogledao četiri (4) puta i koji je dosta utjecao na moje svjetonazore. Film koji se uspješno popišao po svima koji si dozvole upasti u krizu srednjih godina i film koji ... ma za mene jedan od TOP 10 filmova svih vremena.
Ako netko slučajno ne zna o čemu je riječ znači da me maloprije nije poslušao.
tinte, lampe, karte, kreide, tafel, bank, OFFEN FENSTER, mape, tisch, schul und schrank.

###############################################

16.05.2014

NOĆNI ANTIDEPRESIV
Sale je zadnji put otprašija bubanj.
Tino je večeras otprašija bas.
Damir nije moga dojti. Bija je na nekoj fešti.
Barba Žile je sve to fino snimija.
Ja sam sedija na kauču. Traška po gitari i gušta ka prasac. I lupeta nogon po podu. Non stop. A pozitiva se mogla napipati u zraku. Još kad su čuli da je anagram od BODI BILDER najobičnije BRDO I DEBIL.
Suze se više nisu mogle zaustaviti ...
I grčevi u drobu.
Jeba te, život je stvarno prekratak za biti depresivan ...

K.U.R.V.E.
Za one koji ne znaju o čemu je riječ napomenuo bih da snimam jednu pjesmu i to ima već više od 10 godina. Zabava je toliko dobra da bih je slobodno mogao snimati cijeli život (što će na kraju i bit ...)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

16.05.2014.

MUSAVCI
Kad će te ljudi prestati čudno gledati zato jer se glasno smiješ? Znam previše takvih koji su davno umrli samo toga nisu svjesni. Kriju se pod maskom neke ozbiljnosti. Oni su, kao, zreli. Oni znaju. Oni drže sve konce u rukama. Kad se glasno smiješ ti nisi neozbiljan. To je najbolji znak da nisi išao u kurac. A od previše zrelosti se najčešće sagnjili. To se desilo svim onima koji te čudno gledaju ...

K.U.R.V.E.
Ako ste se kojim slučajem baš ovaj trenutak napušili nekog finog kolumbijskog šita od srca Vam preporučam da ne klikćete donju poveznicu.



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

22.05.2014.

ŽENA JE STVORILA VRAGA
Kad se čovjek zove Bongos Ikwue i kad kaže da je Bog stvorio čovjeka. čovjek ženu, a žena Vraga i kad je to sve objavljeno na opskurnoj funky kompilaciji 'Nigeria '70' i kad g. Ikwue na slici ima neke bolesne žute čizme sa petom od 20 centimetara onda je to za mene samo - repeat, repeat, repeat ....
Pozdrav Tinu ma gdje bio!



================================================

24.05.2014.

IZBORI
Sutra su izbori.
Sutra će oni koji imaju malo pomoći onima koji imaju puno da imaju još više.
I još će imati volje svađati se.
Ja ne volim glupe ljude.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

PAUZA

Ako ste se umorili, ako trebate skoknuti do čvora, pojesti jabuku ili nešto slično slobodno idite.
Čekam Čilića i tako se dobro zabavljam da ne mislim teka tako stati.
Jedna me je vjerna čitateljica nedavno priupitala zašto na mom blogu ima tako malo komentara našto sam joj odgovorio da je to zbog toga što svaki put ljude ostavim bez teksta.
Jeste li svi tu?
Čekaj, izgleda da ovaj vjerni čitatelj iz Zagreba još sere.
Strpimo se .

==================================================

25.05.2014.

ALI BABINA PEĆINA
Ovoga puta nisu ni knjige ni stripovi, ali ludilo je isto ...




$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

27.05.2014.

BAD TO THE BONE




!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.06.2014.

45 GODINA 'ALAN FORDA'
''...Kolekcionarstvo je bolest...''
''...Strip je infantilna zabava za djecu...''
''...Kad ćeš ti više odrasti?...''
''...Tata, ova ti je sjika isla malo ukjivo ...''



K.U.R.V.E.

Jedan od najljepših trenutaka u životu bio mi je kad sam se pomirio s činjenicom da će ljubav prema stripu biti moja doživotna opsesija.

Počeo mi je Čilić ... laku noć ....




- 21:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters