free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

četvrtak, 02.02.2012.

ČAROBNI SVIJET KOLEKCIONARSTVA

UOBIČAJENI RAZGOVOR TEČE OTPRILIKE OVAKO:

'Jebeš mi sve ako si ti normalan!, reče prvi.
'A zašto?', priupitah ja.
'Pa to si sve moga skiniti mukti sa interneta.', nastavi prvi.
'Znam, ali to nije to!', rekoh ja.
'Kako to nije to?'
'Pa eto, nije!', rekoh ja.
'Ma nije moj kurac! Ja ne znan di ti živiš..'', završi prvi.

ili ovako:

'I koliko to sve dojde?, zapita sad neki drugi.
'Aje, šta misliš?', rekoh ja.
'Biće jeno pesto kun !', ponovo će drugi.
'Još malo više !', rekoh ja.
'Više od pesto kun? Ti si stvarno u kurcu!', zaključi drugi.

ŠTO JE TO KUPIO GLAVNI UREDNIK 'SPIG'-a?
DA LI JE UISTINU ZASLUŽIO TAKO RUŽNE KOMENTARE?
TKO JE U PRAVU?
ON, PRVI ILI DRUGI ILI NITKO?
SAZNAT ĆETE USKORO…

I prvi i drugi u neku ruku imaju pravo!

Skupo je, mogao sam to imati mukti, koji će mi to kurac, kako me nije sram, šta ja glumim, kriza je, s kim se ja trenutno uopće svađam….sve to stoji.
Ali eto, neke stvari većina ljudi jednostavno ne može razumjeti.

Dobro došli u čarobni svijet - kolekcionarstva !

HRČAK (1. dio)


Što je kolekcionarstvo?

Strast za sakupljanjem? Bijeg od stvarnosti? Glup hobi ? Najobičnija zabava? Želja za dokazivanjem? Duševno oboljenje? Bezvezno trošenje novaca? Obično gubljenje vremena? Jebanje mačku matere? Jednostavno gušt ?

U svemu navedenom ima malo istine…

Kao što onoj dvojici iz uvoda nije jasno što me natjeralo na kupnju mon…(he, he…više o tome u grandioznom finalu današnje epizode) tako će i meni uvijek biti nepoznanica kako filatelist može potrošiti veći dio života na bezvezariju kao što je – skupljanje poštanskih maraka.
Silni katalozi, filatelistički klubovi, bezbrojne internet aukcije i na kraju postaneš ponosni vlasnik usmrđene buđave markice s likom neke, šta ja znam, engleske kraljice.
Ali pazite!
Ne radi preprodaje i daljnje zarade, već radi kolekcionarske strasti!
Radi praznog mjesta u albumu punom takvih požutjelih papirića.
Blago tebi s njima!
A onda još i malčice oštećen vrh tako da ti je ovaj pokvareni Jacobson iz Londona od kojeg si je kupio uvalio kajlu.
Normabeli, perseni, apaurini…

KAD SMO VEĆ SPOMENULI POKVARENOG JACOBSONA IZ LONDONA(?) PAR RIJEČI I O ENGLESKOJ KRALJEVSKOJ OBITELJI….

Cijeli život jadne kraljice sa marke je najobičnija uštogljena aristokratska parada i jedan beskrajni protokol tako da premorena tim pustim ceremonijama, jadnica, nikad u životu nije ni sjela na veseljka kako spada.
Onako…ooooooo…hop !
Ono malo što je ćićila rodio se Ćarls.
A seks mora da je bio uz ugašeno svjetlo i plahtu navučenu preko glave.
Onako usput, jadnog princa Ćarlsa i sve ono oko njega nikad nisam uspio provariti.
Da nisu imali sreće i rodili se kao kraljevska obitelj bili bi takav 'white trash' da to nisu istine.
Znate one fore iz nove 'Glorije':
Princ Harry plesao pijan i to gol do pojasa, išao u vojsku, izrigao se po tepihu, trčo, srao i jagode brao…
Ekskluzivno: Princ Charles zaspao na luftmadracu…
Duševna hrana za budale.

Kad smo već kod prinčeva moj bivši susjed iz Rijeke je imao starog narančastog princa (NSU,neznalice!)
Kad bi ujutro išao na posao znala je cijela zgrada pošto bi ga palio od šest i pol do sedam i kvarat.
I tako jedno dvadeset godina…
A znate li što je 'Candle in the wind' princezi Dajani prošlo zadnje kroz glavu prije nego je preminula?
Karburator… Aha,ha,ha,ha…

NAKON DUHOVITOG PREKIDA O ENGLEZIMA I 'PRINCU' MOG BIVŠEG SUSJEDA VRAĆAMO SE NA PRVI DIO 'HRČKA'

Kolekcionarstvo…
Usput, znam da će jezične čistunce ova riječ zasmetati pošto bi njena čistohrvatska književna inačica bila 'sakupljanje', ali to me više asocira na sakupljanje praznih boca, sakupljanje sitniša za pelinkovac, sakupljanja starog papira i sl,
Osim toga riječ 'zbirka' u odnosu na 'kolekciju' ne zvuči tako moćno.

Evo primjera:
Tata od cure Mirkove prijatelja ima vrijednu kolekciju starih LP-a
Maši je kapnuo ajvar na Zbirku zadataka iz prirode – Naš put 4

SVAKA BUDALA IMA SVOJE VESELJE

Izuzetno je rizično ako području koje ste odlučili sakupljati nema kraja.
Smislit ćemo neki blesavi primjer…štajaznam…kovani novac.

Igrom slučaja, dobijete nekoliko kovanica iz Egipta i malo-pomalo mudro odlučite sakupljati metalni novac iz svih afričkih država.

Nakon dvadeset godina zajebavanja pomoraca, obilaska numizmatičkih sajmova, noćenja na internetu skupite jedno dvadeset kila starog željeza i kad više nema tog jebenog Gabona, Čada i Nigerije kojima niste našli pripadajuće kovanice u svim mogućim apoenima odjednom shvatite da Vas to više ne veseli pa pređete na papirnate novčanice i polako, ali sigurno tonete u sve dublji i dublji očaj jer tome jednostavno…nema kraja.

Možda bliži primjer je skidanje sa interneta.
Kad skineš sve 'Santa Barbare', 'Najbolje godine', 'Sise Istanbulske', 'Strasti Orijenta','Marisol', kompletne diskografije Lady Gage, Parnog Valjka, Seke Aleksić, UB 40, Himze Polovine i njih još jedno sedamsto, osamsto, zatim jedno tisuću pesto-šesto filmova, igrice, časopise…i ono što te zanima i ono što te baš i ne zanima i kad ti se kompjuter uspori kao zgaženi puž pređeš na, štajaznam, knjige i polako, ali sigurno, ideš u kurac.
I ono što je najtužnije!
Takvi najčešće nisu u životu niti pogledali film, niti poslušali pjesmu kako treba.

I NAPOKON GRANDIOZNO FINALE…

I sad Vas sigurno živo zanima o čemu smo pričali ja i ona dvojica iz uvoda.

Evo, napisaću još par riječi pa idem po foto-aparat ('Nemoj više pisat, brate mili, nego odi više po taj jebeni aparat, popeo si nam se na vr' kurca! Zašto ti svaki post mora bit ko 'Ana Karenjina'?', pomislio je netko.)

Dakle, nikad se nemojte upustiti u kolekcionarstvo ako niste dovoljno inteligentni (kao npr. moj kolega Luxon ili npr. ja) budući da ono što odlučite skupljati obavezno mora imati svoj početak i kraj.

Doći do onog što ćete vidjeti na kraju ove epizode izgleda sasma (koja glupa riječ!) jednostavno.
Uzmeš novce odeš u dućan i kupiš.
Kurac!
Potraga za ovim blagom je trajala dvije uzbudljive godine.
Ovisno o količini vremena, volje i višku novaca.
Ako je u 'Algoritmu' rasprodano zoveš 'Superknjižaru', a ako je i tamo rasprodano zoveš 'Dallas' u Rijeci, Zagrebu i nađeš u…Splitu.
Totalni adrenalin !
Ne znam za Vas, ali ovo dolje imati naprženo u nekom diviksu na traxdati za mene je jednostavno svetogrđe!!!
Pravo, pravcato svetogrđe!

A tko je u pravu, ja ili ona dvojica?
Slobodno pogledajte fotografiju i pročitajte rečenicu koja piše na koricama knjige 'Monty Python i filozofija' (nju tek trebam nabaviti).

'Ljubitelji Monty Pythona često misle da su pametniji od ostalih, a to je možda zbog toga što …jesu.'



I jel' se isplatilo ?

- 18:08 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters